Saturday, August 22, 2009

15 OGOS 2009

Aku dah berusia 22 tahun.

Alhamdulillah.

Umur 22 tahun ini aku rayakan di rumah (tak lar rayakan sangat sebenarnya pasal kat rumah hari tu ada tahlil untuk arwah Ayah and Arwah Wan aku. Malam tu diorang beli cake kat Secret Recipe and mak aku masak nasi goreng special yang agak lar pedas.

Aku dah 22 tahun tapi alamak!!

Single lagi, macam mana ni? Nervous pulak. Dah lar malam 15 Ogos hari tu, aku tengok Ayat-Ayat Cinta kat TV3. Alangkah seronoknya kalau ada girlfriend yang sealim dan sebaik watak Aisha atau Maria atau Nurul dalam movie tu.

Dan aku benar-benar mengidamkan watak Fahri tu benar-benar wujud dalam diri aku (walaupun agak tak logic jer sebenarnyer kan). Huhuhu…

Anyway, terima kasih kepada semua yang wish birthday aku hari tu, walaupun ada yang terlupa dan terlambat tapi tak pa, better late than never.

Terima kasih gak kepada Tengku kerana membuatkan aku puding hari tu, lagi-lagi dalam bekas berbentuk love (motifnya agak diragui kan?)
Tapi sedap lar puding tu.



Terima kasih bangat~


p/s: Sekarang aku baru mengerti, antara cinta dan keinginan untuk memiliki-tidak sama.

1 comment:

  1. salam alaik...
    ehehhe...saja singgah...
    befday hg ka 15 ogos ritu..aku baru tau...
    hepy belated befday...
    semoga ulangtahun kelahiran kali ni lebih mematangkan anda sebagai seorang muslimin...
    hahah, nak cari psangan hidup mcm aisya???
    semoga berjumpa dengan org yang sesuai ye..
    hehe..
    k wassalamah...

    ReplyDelete